Kriebels - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Italia Magori - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Italia Magori - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: Italia

Blijf op de hoogte en volg Italia

16 Juli 2014 | Nederland, Rotterdam

Oh dear,

Ik voel allemaal kriebeltjes in mijn buikje als ik aan zaterdag denk.
Dan vertrekken we. We hebben een taxi bij iemand die we
kennen en ik vindt het super spannend. Ik ben nu bij Oma logeren
en ik zit nog kompleet in nederland. We moeten niet lang vliegen
Maar nog drie dagen vol met spanning. Als ik deze zinnen schrijf is het 9:59 en poehpoeh. Wat ben ik moe. Om 2:32 maakte mijn kleine broertje van zes me wakker omdat hij naar mama wil. Toen heb ik vanaf 4:30 onge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Italia

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 601
Totaal aantal bezoekers 1408

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Italie

Landen bezocht: